Systemfokusert ledelse
Utvikling av ledergrupper og avdelinger skreddersys i stor grad ifht den enkelte organisasjons behov. Prosessen vil være linket opp mot hverdagens realiteter med et helhetlig perspektiv der kunde-/brukertilfredshet, strategiske føringer, målsettinger og fremtidige forbedringer utgjør vesentlige deler.
Les merOrganisasjonskultur og medarbeiderskap
Utvikling av organisasjoner krever involvering av medarbeidere fra alle nivå i organisasjonen. Studier og praktisk erfaring dokumenterer at involvering, samhandling og fokus på kunde/bruker er avgjørende for resultatforbedring.
Les merPreferanse- og personlighetskartlegging
Våre preferanser preger vår arbeidsdag. Både den enkelte medarbeider, leder, store og små grupper har nytte av å vite hva som medvirker til at vi tar bestemte valg og beslutninger. Innsikt i preferansene gir i tillegg en forståelse over hvilke prosesser som fungerer for den enkelte og for gruppen som helhet, samt hva som skal til for å få til et bedre samarbeid.
Les merE-læring og medarbeidersamtalen
E-kurs for den som vil ha full fleksibilitet til å følge kurs fra arbeidsplassen eller hjemmekontoret.
Les merNettverksgrupper
I nettverket møter du andre ledere i noenlunde lik situasjon som deg selv og i et konfidensielt rom. Her får du muligheten til å praktisk læring gjennom å ta opp utfordringer, sparre med de andre lederne, få hjelp og å dele egne erfaringer.
Les merOppfølging i etterkant av medarbeiderundersøkelser
Her tar vi utgangspunkt i resultater fra medarbeiderundersøkelsen, rydder i det som hemmer oss i å nå resultater, samt det som måtte være av hinder for godt og nødvendig samarbeid. Etter en slik prosess vil det kunne dokumenteres målbare resultater.
Les mer